FN Blog / Tárcsahang / A blogerről...
Nyomtatás Betűméret

A blogerről...

2007-04-14 10:28:59


Szekeres Viktor

Fiatal korom óta izgat a távközlés a telefonok a telefonközpontok világa.

  • Általános iskolában tagja voltam a helyi ráióamatör klubnak (Vakok intézete Zoli bácsinak azóta is örök hála). Soha nem látott izgalommal vetettem bele magam rádiózásba mellyel -az internet elötti korban járunk - rendszeresen tarthattuk a kapcsolatot a távol élőkkel - ingyen.
  • 2000-ben Első (komolyanbb) munkahelyem az Amtel Kft volt mely az egyik legelső alternatív szolgáltató volt hazánkban (köszi érte Kati..:-) Itt "fertőzött" meg a VOIP mely azóta is a meghatározza az életemet.
  • 2002-ben az ország első távközlési-tanácsadó cégnél voltam vezető tanácsadó, dolgoztunk az Adidasnak az akkor mér meglévő Eurohívónak és még számos nagy multinak (Isten nyugasztaljon Zoli!). Ekkoriban liberalizálták a távközlési piacot - hónapról hónapra jelentek meg újabb szolgáltatók.
  • már több mint 6 éve munkahelyem a Gloster telekom Kft. mely innovatív üzelti kommunikációs megoldások szállításával foglalkozik, itt a marketing és kommunikációs ügyekkel foglalkozom.
Néhány ügyfél a teljesség igény nélkül akikre büszke vagyok:

Aspego Kft. - az első IP PBX-es ügyfelünk, több mint két éve használják különösebb probléma nélkül.

Codix Kft. - GPS technikákat forgalmazó cég, az ügyvezető otthonában úgy tud dolgozni mintha sz irodában ülne. Saját mellékszáma van, a irodai vezetékes szám a nappaliban csenget.

Cognative Kft. - majd 20 fős call center, melyben az operátorok megbízás alapján folyamatosan telefonálnak. A telepített IP PBX több mint 16 órát megy naponta.

Delta Mentő - négy öt operátor folyamatosan fogadja a bejövő hívásokat, melyeket egy speciális kis formátumban (az mp3 10%-a) rögzíteni is kell. A legfontosabb kihívás az volt, hogy soha nem álljon meg a telefonközpont, mert emberéletek múlhatnak rajta

Detto-Service Bt
. - a budapesti gázkészülék szervíz vidékre költözött de úgy, hogy Pesti számuk - ingyen - az új telephelyen csenget. A központ a beérkező hívásokat az ország különböző részen dolgozó szerelők mobiljára kapcsolja ki melyet minőségbiztosítási okokból rögzít is.

Simex Kft. - a cég felszámolva korábbi irodáját, egy kisebbe költözött és számos tevékenységek kiszervezett. A telefonközpont a beérkező hívásokat a külsőssé vált kollégákhoz ugyan úgy kacsolja mintha belsősők volnának.

Tampon-Mix Kft.
- a kihívást azt jelentette, hogy vezetőség NOKIA mobiljait szerették volna vezeték nélküli DECT készülékként a WIFI hálózaton használni. Egy kis plusz fejlesztés árán sikerült megoldani, melynek hatására a cégvezetők romaming díj nélkül telefonálnak haza Németországból.

Strategon Értékpapír Zrt. - ide egy PSZÁF "kompatibilis" rendszer kellet szállítani mert a központon brokerek kötnek milliós üzleteket nap mint nap. Itt is kiemelt szempont volt a redundancia, és a hangrögzítés melyet 5 évre visszamenőleg meg kell őrizni ellenőrzés céljából.

A hobbim a búvároktatás, a év egy jelentős részét külföldön töltöm, a blogomat ekkor sem szoktam elhenyagolni...:-) Zenében  jazzes hangzások állnak hozzám a legközelebb, egyik kedvenc magyar csapatom a Trio Midnight.

Ezt  hallgatom:



Ha van telefonközpontokkal, távközléssel kapcsolatos kérdésed ird meg ide, és ha tudok válaszolok rá.

Szakmai cikkeim gyűjteményét itt találod.

Cimkék:
83 szavazat alapján

Mi a véleménye a bejegyzésről?

Nagyon gyenge   Nagyon jó

Szóljon hozzá!

Legyél blogger!

Te is szeretnél az FN hivatalos bloggere lenni?
Jelentkezz itt »

Blogleírás

A világ egy hazai infokommunikációs tanácsadó szemével. Piaci trendek, jótanácsok vállalkozások és közintézmények számára, a szektort érintő hírek események elemzése.

Hirdetés

Keresés

Blogértesítő - Tárcsahang

Iratkozzon fel az értesítőre és mi az új bejegyzésekről e-mail-t küldünk.

Kapcsolódó hírek az FN-ről