FN Blog / Tárcsahang
válassz: -

Nem hívhatóak az APEH-os mobil számok

2007-02-28 17:05:40
Nem veszik fel az APEH mobiltelefonjait lassan hetek óta. Azaz ha megpróbáljuk felhívni a http://www.apeh.hu/kapcsolat linken taláható mobil számokat az csak csenget, csenget de nem veszi fel senki.
Cimkék: APEH, telefonközpont, GSM adapter,

PIN kódos telefonközpont: áldás vagy átok?

2007-02-26 10:46:23
Sok már a telefonszolgáltató-váltás viszontagságait megjárt cégvezetõben merül fel a kérdés: hogyan lehetne további telefon-költségmegtakarítást elérni úgy, hogy ettõl nem csökkenne a vállalat hatékonysága? Az alábbiakban a PIN kódos rendszer előnyeiről szeretnék beszélni.
Cimkék: APEH, PIN kód, személyi kód, telefonadó, telefonszámla-csökkentés

PIN kódos telefonközpont: áldás vagy átok?

2007-02-24 10:46:23
Sok már a telefonszolgáltató-váltás viszontagságait megjárt cégvezetõben merül fel a kérdés: hogyan lehetne további telefon-költségmegtakarítást elérni úgy, hogy ettõl nem csökkenne a vállalat hatékonysága? Az alábbiakban a PIN kódos rendszer előnyeiről szeretnék beszélni.
Cimkék:

Telefonadó - mennyit kell fizetned és mit tehetsz, hogy elkerüld?

2007-02-22 11:31:45
2006 szeptember 1-tõl egy újabb 20%-os mértékû húsbavágó adót kell fizetniük a vállalkozásoknak és a közintézményeknek: a telefonadót. De hogyan kell kiszámolni az adó mértékét, mikor kell megfizetni és milyen kiskapuk vannak a kikerülésére?
Cimkék:

VOIP hívások: mikor fizetős, mikor ingyenes?

2007-02-18 09:52:58
"VOIP-on hívtál, akkor ez neked teljesen ingyen van? - szegezte nekem a kérdést egy barátom a minap akit interneten át hívtam fel az irodájában. Számos VOIP szolgáltató kínál ingyenes hívásokat, de, hogy mikor, hová és kiket hívhatunk ingyen az gyakran a szerződés apró betűs homályába vész. Most ayt pr=b'lom meg tisyt'yni, hogy mikor díjmentes egy VOIP-os hívás és mikor kell a pénztárcánkba nyúlni egy-egy hosszúra nyújt csevej után.
Cimkék:

3+1 telefonszámla-csökkentési jótanács települési önkormányzatoknak 2007-re

2007-02-16 16:38:51
A megszorításoktól fuldokló önkormányzati vezetők számára 2007 egyik költségvetési kitörési pontja lehet a telekommunikációra fordított kiadások radikális csökkentése. Ma már a technika jóvoltából a telefonálási szokások megváltoztatása nélkül lehet a hivatal és kapcsolódó intézmény-rendszer éves telefon kiadásainak 30-40%-át megtakarítani. Hogy-hogyan? Erről szeretnék most szólni.
Cimkék:
2 szavazat alapján

Új fogalom a vezetékes távközlésben: VOIP migráció

2007-02-14 14:51:21
A vezetékes telefóniát alapjaiban megrengető internet telefónia egy újabb fogalom megtanulására kényszerít minket: a VOIP migrációra. De mit is takar ez a ma még nagyon is idegennek tűnő szószerkezet? Hogyan lesz ettől kevesebb a telefonszámla, kényelmesebb a telefonálás és egyszerűbb az életünk? Erre próbálok az alábbiakban választ adni.
Cimkék:
1 szavazat alapján

Puskás Tivadartól a VOIP telefonközpontig

2007-02-12 14:59:02
Bell forradalmi találmánya, a telefon mindössze két készülék (és csakis kettő) között biztosított kapcsolatot. A telefonközpont, Puskás Tivadar nagyszerű találmánya annak a lehetőségét rejtette, hogy akár korlátlan számú telefontulajdonos is beszéljen egymással, nem csak kettő. Olvass tovább és tudd meg, hogyan segíti a - Puskás utáni - ISDN és VOIP telefonközpont a vállalkozások életét!
Cimkék: , ISDN, telefonközpont, s VOIP alközpont, puská

4 biztosan várható VOIP-os trend 2007-ben

2007-02-10 14:30:22
Hogyan könnyíti meg életünket a VOIP 2007-ben? Milyen újdonságok várhatóak - tette fel a kérdést egy kíváncsiskodó minap egy konferencián. Az iparág hitetlen fejlődése miatt a kérdésre nehéz egyértelmű válasz adni, de az egész évet maghatározó néhány trend már most is kirajzolódni látszik. Most néhány VOIP technológiát szeretnék bemutatatni a kedves érdeklődőknek.
Cimkék: voip, IP telefon, flex-rate, iphone, biztonságos VOIP
2 szavazat alapján