FN Blog / Tárcsahang
válassz: -

Miért használ IP telefonközpontot egy mentőszolgálat?

2008-06-30 12:00:59
A mentőszolgálat tevékenységi körének kibővülésével és az ügyfélszám hirtelen, drasztikus megemelkedésével az analóg hangrögzítővel felszerelt vezetékes központ nem tudott megbirkózni. A telepített VOIP telefonközpont több mint ezer hívást bonyolít le és rögzít naponta. A hívások bárhonnan, azonnal visszahallgathatóak, archiválhatóak.
Cimkék: mentőszolgálat, voip, IP telefon, voip pbx, alközpont, telefonközpont, hangrögzítés
17 szavazat alapján

Egységben az erő: itt a közös mobilos telefonkönyv

2008-06-25 16:00:00
Az időrabló „el tudnád küldeni SMS-ben Kovács úr számát” módszert válthatja fel a mobiltelefonról is használható cégek számára fejlesztett közös telefonkönyv. Segítéségével akár több ezres ügyféladatbázisunkban számítógép nélkül kereshetünk és hívhatunk akkor is, ha az irodán kívül vagyunk és csak a mobil van kéznél.
Cimkék: , voip, IP központ, mobil, telefonköny
8 szavazat alapján